چندتا جوک باحال

سلام....
این چند روزه که من میام ومیرم فقط جوک می نویسم!!
خوب دیگه اینم یه جورشه ...
۱. می دونی بسیج مخففه چه کلماتیه؟
بنیاد سازندگی یه مشت جاسوس(جوجه)
۲.به ترکه می گن با غم جمله بساز: میگه من الاغم!! (البته با عرض معذرت از ترکها..جوکه دیگه)
۳. بچه گوسفنده با مامانش دعواش میشه از خونه میره بیرون. میره سر جاده میگه کشتارگاه دربست!!
۴. ترکه بچشو میبره دکتر میگه: آقای دکتر بچه ی من دو ماهه که کریه نکرده. دکتر بچه روورانداز می کنه وبعد میگه: گذاشتیش رو ویبره ها..مسخره

خوب همینا بودن...
نظرتون چی بود
نظرات 2 + ارسال نظر
آرش پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 07:04 ب.ظ http://www.tabar.blogsky.com

اقا اسمائیل درود...از یک انتقاد سازنده که دلگیر نمی شوی؟؟اگه نه لتفا جوک هایت را طوری تنظیم کن که باعث دلخوری کسی نشود...ممنون....موفق باشی..وبلاگ بسیار زیبائی داری آیا برای من یک قالب برنگ خاکستری می سازی؟؟؟ اگر بلی با من تماس بگیر...باشه...

نفیسه چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:42 ق.ظ

محشره...یه وقت تعطیلش نکنی که حالمون میره تو قوطی ...دمت قیژ...ایول

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد