وبلاگ جدید من

سلام...احتمالا دیگه ما هم از این سیستم بلاگ اسکای رفتنی شدیم...
http://Blueland.mihanblog.com
آدرس جدید منه...برید اینجا ..بدک نیست

تنهایی...

من بازم امروز و دیروز تنها بودم....
تنهایی زجرآور است ولی باز هم خوبه...تنهایی وحشت آور است ولی باز هم خوبه...تنهایی دیوانه کننده است ولی باز هم خوبه...تنهایی وسوسه آور است!! ولی بازم خوبه... تنهایی ..با همه اینها تنهایی باز هم خوبه.....حالا چرا نمی دونم...
نظر شما چیه؟؟

شرکت در نظر سنجی

سلام...
حالا یه کم بریم توی خط فوتبال...
به نظر شما کدام یک از تیمهای زیر به طور مستقیم به جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان صعود خواهند کرد....
لطفا برای شرکت در نظر سنجی به بخش نظر سنجی مراجعه فرمایید....(سمت چپ)

       ایران    
       ژاپن 
      بحرین      
      کره شمالی   
   

در ضمن هرکی اکانت توی gmail می خواد بره توی تالار گفتمان وبلاگ در خواست کنه.... هر کی زودتر درخواست کنه زود تر گیرش میاد...پایین سمت چپ
                                                                                          با تشکر

عید غدیر مبارک

با سلام...

من هم به نوبه خودم این عید سعید غدیر خم را به همه مسلمانان به خصوص ایرانیان عزیز تبریک عرض می کنم.....

 

در ضمن هرکی اکانت توی gmail می خواد بره توی تالار گفتمان وبلاگ (پایین سمت چپ) در خواست کنه.... هر کی زودتر درخواست کنه زود تر گیرش میاد...

                                                                                               یا حق

یه عذرخواهی

سلام..من امروز چندتا جوک نوشتم.. یکی از دوستان لطف کردن و یه انتقاد کوچولو کردن...منم پذیرفتم... از این به بعد دیگه جوکایی نمی نویسم که کسی ناراحت بشه...اگه قرار باشه که کسی با جوک ناراحت بشه که بهش نمی گن جوک..درست می گم؟
خلاصه ...
ببخشید

امکانات جدید وبلاگ

از امروز توی وبلاگم از امکانات جدیدی استفاده می کنم که به نظر من خوبه!!! یکیشون به نظر من از بقیه بهتره تالار گفنمانه که پایین سمت چپه... لطفا سری هم به این تالار بزنید....و در ضمن در نظر سنجی هم شرکت کنید...
                                                                                        مخلص شما

چندتا جوک باحال

سلام....
این چند روزه که من میام ومیرم فقط جوک می نویسم!!
خوب دیگه اینم یه جورشه ...
۱. می دونی بسیج مخففه چه کلماتیه؟
بنیاد سازندگی یه مشت جاسوس(جوجه)
۲.به ترکه می گن با غم جمله بساز: میگه من الاغم!! (البته با عرض معذرت از ترکها..جوکه دیگه)
۳. بچه گوسفنده با مامانش دعواش میشه از خونه میره بیرون. میره سر جاده میگه کشتارگاه دربست!!
۴. ترکه بچشو میبره دکتر میگه: آقای دکتر بچه ی من دو ماهه که کریه نکرده. دکتر بچه روورانداز می کنه وبعد میگه: گذاشتیش رو ویبره ها..مسخره

خوب همینا بودن...
نظرتون چی بود

چند جمله کوتاه ولی بسیار زیبا

زیباترین کلمه: عشق
پر احساس ترین کلمه: محبت
پر معنا تریت کلمه: نگاه
عالی ترین کلمه: دوستی
تلخ تریت کلمه: جدایی
دردناکترین کلمه: خیانت
بدترین کلمه: تمسخر
...و آشنا ترین کلمه: تو


دستم بوی گل می داد... به جرم چیدن گل محکومم کردند...ولی هیچ کس فکر نکرد که شاید گلی کاشته باشم....

دو تا جوک

سلام به همه.. اومدم یه چندتا جوک بگم و برم..
۱. یه کچلی میره سلمونی مشتری ها بهش می خندند..میگه: چیه مگه! اومدم آب بخورم
۲.به یه نفر میگن سزارین چیه؟ میگه: بچه به شرط چاقو...
                                        
همین
راستی نظر یادتون نره ها...