اینو حتما بخونید

به نام خدا

من امروز داشتم ادبیات 2 می خوندم که به درسی رسیدم که واقعا زیبا بود. قبلا بهش دقت نکرده بودم ... تازه فکرم نکرده بودم... فکر کنم برای کسایی که تا حالا اینو خوندن و مثل من بهش نکردن جالب باشه:

 

ناتانائیل، آرزو مکن که خدا را در جایی جزء همه جا بیابی. هر مخلوقی نشانی از خداست و هیچ مخلوقی او را هویدا نمی سازد. همان دم که مخلوقی نظر ما را به خویشتن منحصر کند، ما را از خدا برمی گرداند.

ما همگی اعتقاد داریم که باید خدا را کشف کرد. دریغا که نمی دانیم همچنان که در انتظار به سر می بریم، به کدام درگاه نیاز آوریم. یرانجام این طور نیز میگوییم که او در همه جا هست، هر جا و نا یافتنی است.

به هر کجا که بروی جز خدا چیزی را دیدار نمی توان کرد. خدا همان است که پیش روی ماست. ناتانائیل، ای کاش " عظمت" در نگاه تو باشد نه در چیزی که به آن می نگری.

ناتانائیل، من شوق را به تو خواهم آموخت، اعمال ما به ما وابسته است، همچنان که درخشندگی به فسفر. درست است که اعمال ما ما را می سوزاند، ولی تابندگی ما از همین است و اگر روح ما ارزش چیزی را داشته دلیل بر آن است که سختتر از دیگران سوخته است.

برای من " خواندن" این که شن ساحل نرم است کافی نیست، می خواهم پای برهنه ام این نرمی را حس کند. معرفتی که قبل از آن احساسی نباشد، برای من بیهوده است. هرگز در این جهان چیزی ندیده ام که حتی اندکی زیبا باشد، مگر آن که فورا آرزو کرده ام تا همه مهر ما آن را در برگیرد.

 

 مائده های زمینی، اثر آندره ژید

و باز هم تنهایی....

سلام به شما عزیزان
همون طوری که قبلا هم گفته بودم من تنهایی رو خیلی دوست دارم
امروز هم تنهام..ولی این تنهایی با اونای دیگه از زمین تا آسمون فرق میکنه......!
امروز دارم میخونم....
درس دیگه.
 
به امید دیدار مجدد

سلامی دوباره

اول سلام:
و بعد عید فطر مبارک باشه.

و اما....
یکی از بچه ها چند جمله زیبا برام فرستاده که حیفم میاد شما اونو نخونید:


شکیپیر میگه:
اون وقتی که فکر می کنی هیچ کسی نیست که حرف دلتو بفهمه٬ کسی هست که برای دیدنت روزشماری میکنه......

 

 

اگه می تونستم تو دنیا یه چیز دیگه باشم٬ می خوام اشک تو باشم که توی چشات متولد بشم....روی گونه هات زندگی کنم.... روی لبت بمیرم... با شما نیستم!!!!! با خودشم......

 

هر وقت گریه میکنم٬ توی اشکم تو رو میبینم....اشکمو پاک میکنم تا کسی تو رو نبینه... بار اول : دوستت دارم!  بار دوم: عاشقتم ٬  بار سوم : میمیرم اگر نباشی!٬ بار چهارم: گاهی دلگرم میکنی٬ بار پنجم: از چشمام می افتی! ٬ بار ششم: هر کس به سویی میرود!٬ بار آخر: باشی یش نباشی فرقی نمیکنه !٬ من بازم عاشق میشم!!!!

 

عشق فقط عشق لاتی٬آبجو و عرق با هم قاطی٬ 6 ماه زندونی بی ملاقاتی٬ تریاک میارم سوغاتی٬ تا صبح میریم به الواتی٬ نمی خوایم بگیم خیلی لاتیم٬ می خوایم بگیم بد فرم خاطرخاهتیم!!!!!!!!