بازهم سلام

سلام..

و باز هم سلام..

چقدر من سلام می کنم!!...مگه نه...ولی خوب عادت دارم...ماهی یه بار میام و فقط یه سلام می نویسم و می رم...اینکه نشد اداره ی وبلاگ... ولی خوب بازم خوبه که سلام می کنم.. اگه سلامم نمی کردم چی میشد _ هیچی نمیشد!!!! _ ..

فصل امتحاناتم داره تموم میشه ولی برای من نه... خوب دیگه..یازده سال درس خوندیم و منتظرچنین واقعه ای بودیم.._ کنکورو می گم _ نمیشه به راحتی ازش گذشت...ان شاء الله بهد از کنکور یک ( به فتح یاء) وبلاگ تپلی درست کنم که انگشتاتونو باهاش  بخورید..

دیگه زیاد حرف زدم........

اینو هم داشته باش ...از یه دوست مهربون و خوشتیپه:

 « اگر رفتم تو یادم کنم.....اگر مردم تو خاکم کن.....اگر موندم در این دنیا٬ به مهر خود تو شادم کن. »

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد